Spørgsmål og svar til netbank

Når du er logget på netbank, finder du i øverste højre hjørne et link til de spørgsmål og svar, der vedrører din udgave af netbank.


test

Pas på snydemails og -sms'er + fup telefonopkald

Husk, at du ALDRIG må oplyse NemID eller kortnr. mv. via en mail, sms eller pr. telefon - uanset afsender.
- Du skal passe på links i mails eller sms'er, der giver sig ud for at være fra Postnord/Postdanmark, NemID, Nets, Skat, mv.
- Du skal afvise telefonopkald, der hævder, at de ringer fra f.eks. Microsoft og påstår, at du har problemer med din pc.

Hvis du allerede har oplyst koder, skal du straks kontakte sparekassen - eller uden for vores åbningstid:
- 44 89 29 29 for Dankort og Visa/dankort
- 44 89 27 50 for MasterCard eller MasterCard Debit
- 72 24 70 10 for NemID

NemID-adgang: 

Klik her og se driftsstatus.

NB: I Nem ID-boksen til venstre skal stå Middelfart Sparekasse
før du må logge på NetBank. 

NETBANK SUPPORT

Åbningstider:
Mandag-fredag: kl. 08:00 - 22:00
Lørdag/søndag: kl. 11:00 - 20:00

Har du brug for hjælp til NetBank?
Ring på 6422 2262
eller send en mail til:
Hotline@midspar.dk

Du bliver kontaktet hurtigst muligt.

Andre henvendelser:
Find din rådgiver i NetBank og
send en mail eller ring.

Betalingskort og NemID:
Spærring og evt. mistanke om
misbrug: Klik her og læs mere.

NemID udfordringer