Fejl i netbank


I forbindelse med at vi har opdateret netbanken, er der desværre nogle brugere, som oplever fejl på siden. Det drejer sig primært om erhvervskunder.

Vi arbejder på at få fejlene rettet hurtigst muligt og beklager enhver ulejlighed, de måtte medføre.

Oplever du problemer med din netbank, så tøv ikke med at kontakte vores hotline, som holder åbent fra 8 til 22 i hverdagene og fra 11 til 20 på alle søn- og helligdage.


Nyt design på Netbank

Vi har opdateret design på netbanken.
Med det nye design præsenterer Netbanken sig i et mere minimalistisk og enkelt design end tidligere, ligesom navigationen er strammet op og gjort mere intuitiv. Funktionaliteten er den samme som du som bruger kender den i dag, men den grafiske oplevelse vil være mere som man kender det fra mobilbanken. Enkelte funktioner er flyttet til et andet sted i netbank i forhold til tidligere.

Det væsentlige formål med det nye design:
At du som kunde, oplever at træde ind i et og samme univers, uanset om du går ind via smartphone, tablet eller pc.

Anbefaling
Vi anbefaler at du trykker på CTRL + F5 for at opdatere din browser, inden første gang du anvender Netbanken med nyt design.

Log på uden nøglekort
Det er stadig muligt, hvis du klikker på de 3 vandrette streger herunder til højre.

Opdater din browser

Hvis du vil være sikker på, at din netbank fungerer optimalt, er det en god idé, at din browser kører nyeste version. Nyeste version af browseren giver også en højere sikkerhed. De tre mest benyttede browsere er Internet Explorer, Mozilla Firefox og Google Chrome.

 

Opdatér til nyeste version af Internet Explorer
Opdatér til nyeste version af Mozilla Firefox
Opdatér til nyeste version af Google Chrome

Browsere, der understøtter NemID