PAS PÅ

Vores kunder bliver p.t. ringet op af nogen som udgiver sig for at være os. PAS PÅ - du skal kun tale med en du kender. OPGIV ALDRIG KODER m.m.

Goddag, det er fra Udbetaling Danmark...

 

...vi skal lige bruge dine NemID-oplysninger.

Nej, heller ikke Udbetaling Danmark ringer og beder om NemID-oplysninger.
Der er svindelforsøg i gang i øjeblikket, hvor personer ringer og siger, at de er fra Udbetaling Danmark.
Beskeden fra svindleren er, at de er i gang med at overføre penge til din konto, men der er nogle problemer med overførslen.

Hvis du får sådan en opringning, så læg røret på og slip for at blive narret.

Support

Tjek din PC
Hvis du vil kontrollere opsætningen af din PC, kan gøre det på http://tjekbank.dk/

Problemer med Netbank eller Mobilbank
Har du spørgsmål eller ønsker du hjælp til Netbanken eller Mobilbanken, kan du ringe til Sparekassen Djurslands Hotline på telefon
87 86 73 13 eller sende en mail til hotline@spardjurs.dk.

Hotlines åbningstider

Mandag til fredag:
Lørdag, søn- og helligdage:
24. dec, 31. dec. og 1. jan.
08.00 - 22.00
11.00 - 20.00
10.00 - 14.00

Hvis du vil spærre din netbank udenfor Hotlines åbningstid, kan du kontakte Nets på tlf.: 44 89 29 29.

Problemer med Nem-ID
Hvis du har problemer med NemID, kan du klikke her og få hjælp.