Goddag, det er din rådgiver

 

Nej, det er ikke os der ringer.
Vi ringer ikke til dig og beder om personlige oplysninger, NemID-koder eller lignende.
Hvis du bliver ringet op af en person, som beder dig om disse oplysninger, så læg røret på.
Det er dit bidrag til at undgå netbank-svindel.

Support

Tjek din PC
Hvis du vil kontrollere opsætningen af din PC, kan gøre det på http://tjekbank.dk/

Problemer med Netbank eller Mobilbank
Har du spørgsmål eller ønsker du hjælp til Netbanken eller Mobilbanken, kan du ringe til Sparekassen Djurslands Hotline på telefon
87 86 73 13 eller sende en mail til hotline@spardjurs.dk.

Hotlines åbningstider

Mandag til fredag:
Lørdag, søn- og helligdage:
24. dec, 31. dec. og 1. jan.
08.00 - 22.00
11.00 - 20.00
10.00 - 14.00

Hvis du vil spærre din netbank udenfor Hotlines åbningstid, kan du kontakte Nets på tlf.: 44 89 29 29.

Problemer med Nem-ID
Hvis du har problemer med NemID, kan du klikke her og få hjælp.