Er du blevet kontaktet af "Jesper fra Nets"?

...eller en anden, som udgiver sig for at ringe fra Nets.
Der er oplevet flere eksempler på, at folk er blevet ringet op af en person, som siger at han ringer fra Nets.
Han fortæller, at der uretmæssigt er blevet hævet penge fra personens konto, og tilbyder at være behjælpelig med at få rettet fejlen.
Herefter opfordres man til at udlevere personlige oplysninger som CPR-nr, NemID-oplysninger m.m.

Det hele er forsøg på svindel, og skulle du blive kontaktet af en person, som prøver at få dig til at udlevere disse personlige oplysninger, så læg røret på.

Support

Tjek din PC
Hvis du vil kontrollere opsætningen af din PC, kan gøre det på http://tjekbank.dk/

Problemer med Netbank eller Mobilbank
Har du spørgsmål eller ønsker du hjælp til Netbanken eller Mobilbanken, kan du ringe til Sparekassen Djurslands Hotline på telefon
87 86 73 13 eller sende en mail til hotline@spardjurs.dk.

Hotlines åbningstider

Mandag til fredag:
Lørdag, søn- og helligdage:
24. dec, 31. dec. og 1. jan.
08.00 - 22.00
11.00 - 20.00
10.00 - 14.00

Hvis du vil spærre din netbank udenfor Hotlines åbningstid, kan du kontakte Nets på tlf.: 44 89 29 29.

Problemer med Nem-ID
Hvis du har problemer med NemID, kan du klikke her og få hjælp.