Undgå overtræk

 

Vidste du, at du kan få dine konti til at udligne overtræk automatisk?
Det er så ærgerligt at have overtræk på den ene konto mens der står penge på den anden.
Hvis du f.eks. har en opsparingskonto, kan du sætte den til at "fylde op" på den konto som er tilknyttet dit betalingskort.
Så undgår du at din konto går i overtræk.

Du tilmelder funktionen i netbanken under "Aftaler" -> "Undgå overtræk".

Support

Tjek din PC
Hvis du vil kontrollere opsætningen af din PC, kan gøre det på http://tjekbank.dk/

Problemer med Netbank eller Mobilbank
Har du spørgsmål eller ønsker du hjælp til Netbanken eller Mobilbanken, kan du ringe til Sparekassen Djurslands Hotline på telefon
87 86 73 13 eller sende en mail til hotline@spardjurs.dk.

Hotlines åbningstider

Mandag til fredag:
Lørdag, søn- og helligdage:
24. dec, 31. dec. og 1. jan.
08.00 - 22.00
11.00 - 20.00
10.00 - 14.00

Hvis du vil spærre din netbank udenfor Hotlines åbningstid, kan du kontakte Nets på tlf.: 44 89 29 29.

Problemer med Nem-ID
Hvis du har problemer med NemID, kan du klikke her og få hjælp.