Logon med NemID

Her logger du på hvis du er NemID-bruger.
Hvis du har behov for at kontakte NemID-support, kan du klikke her og udfylde kontaktformularen.


Post fra Sparekassen direkte i Portalbank

Fra slutningen af uge 12 behøver du ikke længere gå i e-Boks for at finde nye kontoudskrifter, meddelelser om overførsler og lignende. Dem får du fremover direkte i Portalbank.
Under menupunktet "Kommunikation" kommer et nyt punkt, der hedder "Brev fra Sparekassen", og det er her, at dokumenterne fremover lander.

Er du blevet kontaktet af "Jesper fra Nets"?

...eller en anden, som udgiver sig for at ringe fra Nets.
Der er oplevet flere eksempler på, at folk er blevet ringet op af en person, som siger at han ringer fra Nets.
Han fortæller, at der uretmæssigt er blevet hævet penge fra personens konto, og tilbyder at være behjælpelig med at få rettet fejlen.
Herefter opfordres man til at udlevere personlige oplysninger som CPR-nr, NemID-oplysninger m.m.

Det hele er forsøg på svindel, og skulle du blive kontaktet af en person, som prøver at få dig til at udlevere disse personlige oplysninger, så læg røret på.

test