Ingen straksoverførsler i net- og mobilbank

Desværre oplever vi, at netbank-svindel fortsætter med at stige i omfang. Af sikkerhedsmæssige årsager er det derfor ikke muligt at lave straksoverførsler i net- og mobilbanken i øjeblikket. Har du behov for at straksoverføre penge, kan du via MobilePay overføre op til 10.000 kr. Har du behov for at overføre større beløb, bedes du sende en besked til din rådgiver via netbanken.

Dine koder er personlige

Der er efterhånden mange kreative svindlere på spil, som forsøger at indhente fortrolige oplysninger om koder, kort, NemID og SMS-koder.
Et af de seneste eksempler, er hvor en person ringer og udgiver sig for, at være fra Folkesparekassen og de kan endda få det til at se ud som om, at de ringer fra vores telefonnummer. Personen ringer selvfølgelig med en historie der lyder alvorlig og håber på den måde, at få lettere ved at få kundens fortrolige oplysninger og koder.
Vi vil gerne understrege, at Folkesparekassen ALDRIG vil anmode dig om, at udlevere dine personlige koder, dit NemID eller alle oplysninger om dit betalingskort. Du bør derfor aldrig give andre adgang til disse fortrolige oplysninger, uanset hvor god deres historie måtte være.
Er du i tvivl kan du altid kontakte vores kunde service på tlf 86 81 16 11.


Kontante fordele for garanter
Har du garantbeviser for 20.000 kr. eller mere, får du nu kontante fordele i Folkesparekassen. Læs mere