Login for Region Mariagerfjord og Østjydsk Bank

Hvis du er kunde i Region Mariagerfjord (Hobro, Mariager og Hadsund) eller var kunde i Østjydsk Bank, skal du logge på netbank via nedenstående linkliste:

Netbank Privat

Netbank Erhverv

eArkiv

Underskrift via Netbank virker ikke

Når du forsøger at underskrive dokumenter via Netbank, bliver du logget af.

Vi arbejder på at løse problemet. Indtil problemet er løst, kan du benytte Underskriftsrummet, som du finder ovenover NemID-boksen på loginsiden.

Er du blevet kontaktet af "Jesper fra NETS"?

...eller en anden, som udgiver sig for at ringe fra NETS.

Vi har oplevet flere eksempler på, at folk er blevet ringet op af en person, som siger, at de ringer fra NETS.
Personen fortæller, at der uretmæssigt er blevet hævet penge fra personens konto og tilbyder at være behjælpelig med at få rettet fejlen. Herefter opfordres man til at udlevere personlige oplysninger som CPR-nr, NemID-oplysninger med mere.

Det hele er forsøg på svindel, og skulle du blive kontaktet af en person, som prøver at få dig til at udlevere disse personlige oplysninger, så læg røret på.

Pas på din Netbank

For at undgå svindel med Netbank skal du være opmærksom på følgende:

lime_pil Hold altid din pc og antivirusprogram opdateret.
lime_pil Kontroller at der i logon-billedet til NemID står Sparekassen Vendsyssel lige over bruger-id.
lime_pil Du bliver aldrig bedt om at bruge mere end én kode fra nøglekortet eller nøgleviseren pr. login.

Hvis din Netbank virker anderledes end den plejer, skal du kontakte Netbanksupport.